Informasjon om Booking samtale
Vår bookingavdeling jobber fra kl. 09.00 til 16.00 hver ukedag, og du kan ringe når som helst. Vi kan ikke spesifisere en nærmere tid når du er oppringt, så prøv å være så tilgjengelig som mulig på telefonen din gjennom dagen.
Kvalitetsikring av saken
Når vår bookingavdeling kommer i kontakt med deg, starter kundebehandler kvalitetssikringen ved å sørge for at all informasjon om oppdraget er korrekt. Dine kontaktdetaljer, besøksadresse og eventuelle kostnader knyttet til besøket blir presentert for deg slik at du kan bekrefte at alt er riktig.
Tilbyr for å forbedre din opplevelse
For å forbedre din erfaring med produktet eller tjenesten du har kjøpt hos tjenesteleverandør eller forhandler, har du mulighet til å kjøpe flere produkter som installatøren tar med deg. Dette er ikke nødvendig for at tjenesten eller produktet skal fungere, men det legger til en verdi som er verdt å investere i på sikt. For eksempel kan det være om å forlenge levetiden til produktet ditt, noe som gjør installasjonen mer estetisk tiltalende, eller bare gjør det enda enklere for deg å bruke produktet eller tjenesten.
Vår bookingavdeling vil presentere noen tilbud til deg at du kan velge å godta ja eller nei.
Tidsbooking/Avtale
Våre installatører besøker deg enten om morgenen mellom 8-12 eller på ettermiddagen mellom 12-16. Vi vil ikke kunne spesifisere eller love noen nærmere tid, fordi installatøren besøker flere kunder om dagen, og vi kan ikke vite på forhånd hvor lenge hvert besøk tar. Dette gjelder også den dagen besøket finner sted. Installatøren ringer ca 30 minutter før ankomst.
Under disse forholdene, sammen med vår bookingavdeling, finner du en tid som passer både deg og montøren.
OBS! Noen av våre installatører reserverer sine tider selv. Vi utfører deretter kvalitetssikring av saken din og sender den videre til installatøren for å bestille tid. Installatøren bør komme i kontakt med deg innen ca 48 timer.
Bookingbekreftelse
Når du har fått tid, vil det automatisk bli sendt en bestillingsbekreftelse, både via SMS til mobilnummeret ditt og via e-post til din e-postadresse. I bestillingsbekreftelsen finner du viktig informasjon for ditt besøk og også de mulige kostnadene forbundet med besøket.