Tidsbooking/Avtale Tid

Vår bookingavdeling jobber fra kl. 09.00 til 16.00 hver ukedag, og du vil bli kontaktet per telefon innenfor denne tiden. Vi kan ikke spesifisere en nærmere tid for når du vil bli oppringt, så prøv å være så tilgjengelig som mulig på telefonen din gjennom dagen. 

Har du ikke blitt kontaktet enda?

Så snart vi mottar en bestilling, sender vi automatisk en SMS som informerer oss om at vi snart vil ringe for bestilling av tid. Hvis du ikke har mottatt en slik SMS, har vi sannsynligvis ikke mottatt en bestilling. I så fall må du kontakte tjenesteleverandøren eller forhandleren for å sikre at en riktig ordre faktisk har blitt sendt til oss. 

Har du et ubesvart anrop fra oss?

Ikke bekymre deg, vi tar opp til ti anropsforsøk på telefonnummeret ditt. Vi kaller våre kunder igjen, så hvis du savner vårt anrop, vil du bli ringt igjen neste arbeidsdag. 

Har du mottatt en SMS som henviser deg til oss?

Kontakt oss direkte via vår Kontakt oss knapp nede til høyre, og vi vil ringe deg igjen. Ikke glem å oppgi ditt saksnummer som du finner i vår SMS. 

Vil du kansellere din avtale?

Kontakt oss direkte via vår Kontakt oss knapp nede til høyre slik at vi kan avbryte saken din. Ikke glem å gi ditt saksnummer som du finner i bestillingsbekreftelsen. 

Ønsker du å booke om din avtale?

Våre installatører er ofte fullbooket i de kommende ukene, og det er ikke alltid mulig å finne en ny fritid på kort varsel. Hvis du ikke har mulighet til å være tilstede under installasjonen, kan du la en annen juridisk person være til stede under besøket. Hvis du trenger å endre din bestilte tid, kan du kontakte oss direkte via Kontakt oss knappen nede til høyre slik at vi kan avbryte saken din og kontakte deg igjen for å bestille tid. Ikke glem å gi ditt saksnummer som du finner i bestillingsbekreftelsen.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.