Kansellere oppdrag

I din  SMS bekreftelse etter booking følger det med en link til din ordre. Via denne linken kan du be om å få endret eller kansellert oppdraget. Alternativt be om tidsendring/kansellering via vårt kontaktskjema i kontakt oss knappen nede til høyre. 

Om det haster med å gi oss beskjed er det beste at du ringer kundesenteret vårt på 2300 5990. 

Frister for å kansellere oppdrag uten å bli fakturert for tapt oppmøte: 

Om du har ombestemt deg eller ønsker å endre tid, må du gi beskjed til oss i god tid:

  • For varmepumpe og robotgressklipper må du gi beskjed til oss to virkedager før avtalt dato for ikke å bli fakturert for oppmøtet!
  • For alle andre installasjoner eller support oppdrag gjelder siste virkedag klokken 12 før avtalt dato. dette vil si at om installasjonen er på en mandag, må du gi oss beskjed på fredag. 

Om du ikke overholder fristene vil vi fakturere deg for oppmøtet. Dette da det vil bli vanskelig for oss å finne et nytt oppdrag for installatøren på samme tidspunkt og vi må kompensere dem for tapt arbeidsinntekt. 

Martha er en av våre mange ansatte på kundesenteret som er behjelpelig hvis du trenger hjelp.